Click to view our Accessibility Statement or contact us with accessibility-related questions
Showing 1 of 5 reviews about:
Jeniene
0
May 18, 2019
bookmark_border
star_borderstar
star_borderstar
star_borderstar
star_borderstar
star_borderstar
Disappointingly, I never received my compact power bank. I will no longer purchase items through Drop.
May 18, 2019
Mezzzy
12
May 29, 2019
bookmark_border
Hi Jeniene, we are sorry to hear that you never received your order. We checked with the warehouse, and they said your shipment was returned due to a bad address. You should have been given a refund, and we hope we can make it up to you in the future!
May 29, 2019
See More Reviews